Kompleksowa opieka nad Klientem

Detale, nie marki

Odpowiedzialne doradztwo to odpowiedzialność za Klienta.
Koncentracja na detalach, nie opiniach o producencie.

  • Doradztwo Doradztwo

    Doradztwo

    Doradca Portierge jest indywidualnym opiekunem Klienta. Jego zadaniem jest ochrona dobra Klienta w każdym aspekcie prowadzonej współpracy.

    Od pierwszego kontaktu jest odpowiedzialny za analizę potrzeb i trafny dobór oferty, kontrolę statusu zamówienia, nadzór nad pracami montażowymi oraz opiekę posprzedażną. Portierge zapewnia swoim Klientom poczucie bezpieczeństwa i daje pewność, że nad przebiegiem całego procesu współpracy czuwa jedna, dedykowana osoba.

     

    Podstawowy kontakt Doradcy z Klientem dzieli się na następujące etapy:

    • Wizyta Doradcy u Klienta
    • Wstępna rozmowa i analiza potrzeb Klienta
    • Przedstawienie Klientowi oferty, materiałów i próbek
    • Pomiar i przygotowanie materiałów dla Autoryzowanej Ekipy Montażowej
    • Podpisanie umowy współpracy z Klientem               
  • Doradztwo Doradztwo

    Montaż

    Autoryzowana Ekipa Montażowa Portierge jest odpowiedzialna za dostarczenie Klientowi zamówionego towaru zgodnie z ustalonymi w Umowie parametrami, zabezpieczenie własności Klienta, przeprowadzenie montażu zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i uprzątnięcie miejsca prac montażowych.

    Portierge koncentruje się na zapewnieniu Klientowi poczucia najwyższego komfortu związanego z działaniami montażowymi.

    Współpraca Autoryzowanej Ekipy Montażowej z Klientem dzieli się na następujące etapy:

    • Bezpłatny transport zakupionych produktów do Klienta
    • Przeprowadzenie prac montażowych
    • Dokładne posprzątanie miejsca montażu
  • Doradztwo Doradztwo

    Serwis

    Opieka Portierge nad Klientem nie kończy się w momencie zrealizowania montażu.

    Po wizycie Autoryzowanej Ekipy Montażowej Doradca kontaktuje się z Klientem w celu oceny jakości działania zakupionych produktów. W przypadku wykrycia nieprawidłowości Doradca zgłasza je Ekipie Montażowej, by ta w terminie dogodnym dla Klienta przeprowadziła prace serwisowe. W Portierge opieka nad Klientem jest bezterminowa.

    Działania serwisowe Portierge dzielą się na następujące etapy:

    • Kontakt kontrolny Doradcy po zrealizowaniu montażu
    • Zgłoszenie przez Doradcę konieczności wykonania działań serwisowych
    • Realizacja ewentualnych prac serwisowych przez Autoryzowaną Ekipę Montażową
    • Ochrona gwarancyjna
    • Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych poprzez Formularz Serwisowy w zakładce ‚Kontakt’