Serwis

Detale, nie marki

Odpowiedzialne doradztwo to odpowiedzialność za Klienta.
Koncentracja na detalach, nie opiniach o producencie.

  • Doradztwo Doradztwo

    Serwis

    Opieka Portierge nad Klientem nie kończy się w momencie zrealizowania montażu.

    Po wizycie Autoryzowanej Ekipy Montażowej Doradca kontaktuje się z Klientem w celu oceny jakości działania zakupionych produktów. W przypadku wykrycia nieprawidłowości Doradca zgłasza je Ekipie Montażowej, by ta w terminie dogodnym dla Klienta przeprowadziła prace serwisowe. W Portierge opieka nad Klientem jest bezterminowa.

    Działania serwisowe Portierge dzielą się na następujące etapy:

    • Kontakt kontrolny Doradcy po zrealizowaniu montażu
    • Zgłoszenie przez Doradcę konieczności wykonania działań serwisowych
    • Realizacja ewentualnych prac serwisowych przez Autoryzowaną Ekipę Montażową
    • Ochrona gwarancyjna
    • Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych poprzez Formularz Serwisowy w zakładce "Kontakt"