Społeczna odpowiedzialność

Detale, nie marki

Odpowiedzialne doradztwo to odpowiedzialność za Klienta.
Koncentracja na detalach, nie opiniach o producencie.

  • Odpowiedzialny biznes Odpowiedzialny biznes

    Odpowiedzialny biznes

    Portierge deklaruje przestrzeganie wzorców etyki i kultury przedsiębiorczości.

    Oznacza to ochronę praw i interesów Klientów, inwestowanie w dobro i rozwój Pracowników, rzetelność w stosunku do Dostawców, uczciwe współzawodniczenie z Konkurencją, ochronę środowiska naturalnego i otoczenia społecznego, a także uczciwość wobec Skarbu Państwa. Klient Portierge ma gwarancję, że współpracuje z firmą profesjonalną, odpowiedzialną i zaangażowaną społecznie.               

  • Odpowiedzialny handel Odpowiedzialny handel

    Odpowiedzialny handel

    Zdobycie i utrzymanie zaufania Klienta jest dla zespołu Portierge celem decydującym o rozwoju firmy. Odpowiedzialność handlowa Portierge zapewnia opiekę nad Klientem na trzech płaszczyznach:

    1. Ochrona transakcyjna [ dostosowanie oferty do faktycznych potrzeb Klienta, zapewnienie świadomej decyzji zakupowej ].
    2. Ochrona prawna [ prosty i niewprowadzający w błąd język umów, brak niedozwolonych klauzul ].
    3. Opieka pozakupowa [ okresowa kontrola jakości działania zakupionego produktu, opieka gwarancyjna skierowana na korzyść Klienta ].

    Na każdym etapie kontaktu Klientem opiekuje się osoba wiarygodna, z szacunkiem informująca o każdym aspekcie oferty i dążąca do uzyskania satysfakcjonującego dla Klienta rezultatu współpracy.

  • Odpowiedzialny przekaz Odpowiedzialny przekaz

    Odpowiedzialny przekaz

    Według raportu „Global Trust in Advertising” firmy badawczej Nielsen z 2012 roku wynika, że ponad połowa społeczeństwa nie ufa reklamie telewizyjnej, radiowej, prasowej i zewnętrznej. Polska Rada Reklamy wskazuje na takie problemy jak wprowadzanie Odbiorców w błąd oraz nadużywanie ich zaufania, braku wiedzy i doświadczenia.

    Portierge zdecydowało się na nawiązanie w drugiej połowie 2014 roku współpracy z Komisją Etyki Reklamy w celu przeprowadzania etycznych i odpowiedzialnych za Konsumentów działań marketingowych. Wykorzystywane treści [ zarówno na stronie www jak i w materiałach reklamowych ] kierowane są do osób inteligentnych, świadomych i wymagających. Każde hasło, nawet o zabarwieniu metaforycznym, można rozumieć dosłownie i stanowi deklarację firmy - stonowaną, dojrzałą i merytoryczną.