Filozofia firmy

Detale, nie marki

Odpowiedzialne doradztwo to odpowiedzialność za Klienta.
Koncentracja na detalach, nie opiniach o producencie.

pic

Szanowni Państwo,

Blisko dziesięć lat doświadczenia w budowaniu własnej firmy nauczyło mnie, że największą wartością w biznesie jest szacunek. Szacunek do Klientów, do Współpracowników i do samego siebie.

Zasady współczesnego biznesu nie sprzyjają budowaniu szacunku i zaufania, a dawne wartości służą dziś jedynie za język marketingowy. Stając naprzeciw tym nurtom podjąłem decyzję o stworzeniu Portierge, by od czystej kartki rozpocząć projektowanie firmy odpowiedzialnej za swoich Klientów i za otoczenie, którego jest częścią.

Uważam, że każdy przedsiębiorca jest za swoje otoczenie odpowiedzialny. 

Zadaniem przedsiębiorcy jest dostarczać produkty dobre jakościowo, nie oparte o kompromisy, czy niedomówienia. Zadaniem Portierge jest oferować dobrą stolarkę. Koncentrować się na detalach, nie opiniach o producencie. Sprzedawać tylko wybrane produkty wybranych marek. Dzięki temu jako odpowiedzialny przedsiębiorca mam pewność, że bez względu na to, jakie produkty Klient wybierze, będą mu służyły przez lata. Tylko takie produkty mógłbym polecać moim najbliższym i przyjaciołom.

Daniel WłusekPrezes Portierge